Teca amb xerrameca sobre sindicalisme

Aquest dissabte celebrarem un sopar-tertúlia sobre sindicalisme. Per fer-ho comptarem amb dues persones molt conegudes en aquest àmbit i representants dels dos sindicats considerats referencials per l'Esquerra Independentista. Es tracta de la Intersindical-CSC i la Coordinadora Obrera Sindical (COS). En representació del primer vindrà Carles Sastre, secretari d'Acció Sindical i Negociació Col·lectiva de la Intersindical, i del segon Toni Lecha, portaveu de la COS a les comarques gironines.

Aquest sopar-tertúlia s'emmarca en el cicle de Teca amb xerrameca que ve celebrant la CUP de Banyoles per aprofundir en diverses temàtiques. Aquest cop anirà dedicat al sindicalisme coincidint amb l'1 de maig, Dia Internacional del Treballador.

Després de la xerrada hi haurà un sopar popular. La conferència, que tindrà lloc a dos quarts de nou del vespre a la seu electoral de la CUP de Banyoles, abordarà qüestions com:

- Què és la lluita sindical i perquè és necessària?
- Estat actual dels sindicats als Països Catalans
- Es pot recuperar la lluita sindical al Pla de l'Estany?
- És necessària la creació d'un sindicat nacional i de classe que representi els treballadors i treballadores dels Països Catalans?

Hora: A 2/4 de 9 del vespre
Lloc: Seu electoral de la CUP
(Placeta de Sant Pere, 1, Barri Vell de Banyoles)