La CUP de Banyoles edita el quart número del butlletí.

Al voltant de 400 famílies de Banyoles corren el risc de ser desnonades, segons els càlculs de la Plataforma d'Afectats per les Hipoteques (PAH) de la ciutat de l'Estany. Aquesta dada la donen dues representants de la PAH en una entrevista que s'inclou en el darrer butlletí local de la CUP, formació que ahir, en la presentació de la publicació, va reiterar el seu suport a la plataforma.

El nou butlletí, però, posa sobretot l'accent en la necessitat de facilitar la participació dels ciutadans en les decisions municipals, un objectiu –van assenyalar Anna Jiménez i Ferriol Masó– que actualment té molta transcendència, atès que s'estan elaborant la reforma urbanística de Sota Monestir, el nou pla general i els plans de recs i d'habitatge. Les crítiques al regidor “trànsfuga” Jordi Bosch Barraca, al procés de selecció i a l'acte de concessió dels premis Banyolí de l'any i a l'avantprojecte de la Lomce, promogut pel Ministeri d'Educació, completen el contingut de la publicació, junt amb una editorial en què es fa una valoració molt positiva dels resultats de la CUP a les eleccions al Parlament, tant a tot el país com al Pla de l'Estany.