Junts per Banyoles, la CUP Banyoles i ICV-independents per Banyoles segueixen intentant aclarir els protocols i procediments que es segueixen i s'han seguit en casos d'atenció a la infància i adolescència.

Els grups municipals a l’Ajuntament de Banyoles, Junts per Banyoles, Cup Banyoles i ICV-Independents de Banyoles, lamenten la falta de concreció en la resposta del Consell Comarcal del Pla de l’Estany a la petició d’aquests grups i tornen a demanar explícitament al Consell una reunió fefaent amb els responsables dels Serveis Socials per tal de donar a compte als grups municipals de Banyoles sobre els protocols i procediments que es segueixen i s’han seguit en casos d’atenció a la infància i adolescència.

En el marc dels intents que s’estan fent per part dels partits polítics per a revisar aquests protocols i donat que continua essent essencial poder estudiar els objectius i finalitats conforme amb “la desorientació i preocupació de casos que afecten a sectors vulnerables de la ciutat”, el conjunt de l’oposició a l’Ajuntament de Banyoles ha entrat aquesta petició explícita de reunió amb els òrgans i personal responsable del Consell Comarcal i confien que sigui acceptada per tal que sigui la transparència informativa la que esborri tots els dubtes i il·lumini totes les ombres.