EL DILLUNS HI HA PLE!

Aquest dilluns, a un 1/4 de 9 del vespre, se celebra la sessió plenària a l'Ajuntament de Banyoles. Des de la CUP creiem que és important participar-hi, perquè la veu del poble és imprescindible per aconseguir la ciutat que tots i totes volem. Per això, us animem a participar-hi. Podeu consultar l'ordre del dia a continuació.

PRESIDÈNCIA

1. Aprovació de l’acta de Ple del dia 17 de desembre de 2012 ordinari.

2. Donar compte de les Resolucions adoptades per l’Alcaldia del 10 de desembre al 18 de gener de 2013.

3. Donar compte dels informes de morositat i de no tramitació de factures, d'acord amb la Llei 15/2010 per la qual s'estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials, quart trimestre 2012.

COMISSIÓ INFORMATIVA DE SERVEIS TERRITORIALS

1. Aprovació provisional del Pla Especial Urbanístic d’identificació i regulació de les masies i cases rurals del municipi de Banyoles.

COMISSIÓ INFORMATIVA DE SERVEIS A LES PERSONES

1. Conveni entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Ensenyament, i l’Ajuntament de Banyoles, per al sosteniment del funcionament de l’Escola Municipal de Música de titularitat de la Corporació Local per al curs 2011-2012, i acceptació d’una subvenció per import de 67.160,00 € (292 alumnes x 230 €/alumne curs).

2. Conveni entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament de Banyoles, per al sosteniment del funcionament de centres educatius de primer cicle infantil de titularitat municipal per al curs 2011-2012, i acceptació de la subvenció per import de 96.200,00 € (74 alumnes x 1.300 € alumne curs).

COMISSIÓ INFORMATIVA D’ADMINISTRACIÓ GENERAL I HISENDA

1. Delegació al Consell Comarcal del Pla de l’Estany de la gestió de serveis d’assessorament i adequació a la normativa de protecció de dades dels fitxers de dades, de caràcter personal, de titularitat de l’Ajuntament de Banyoles.

CONTROL DELS ÒRGANS DE LA CORPORACIÓ:  PRECS,  PREGUNTES I  MOCIONS

1. Moció del grup municipal ICV-IdB-E de Banyoles per retirar els diners i no fer nous contractes amb entitats bancàries que desnonin a famílies de Banyoles