EL CARALLOT del MES de SETEMBRE

Aquest mes de setembre el preuat guardó és (repics de tambor....) pel Conseller Santi Vila. Doncs no content l’home amb abandonar sense cap justificació el projecte de Parc Natural de l’Estany de Banyoles, decidint que no cal sinó que és més rellevant el futur Parc de les capçaleres del Ter i el Freser, amb unes galtes d’aquí a Sant Patllari es presenta com a vedette i estrella convidada de la vetllada on es dóna a conèixer el Banyolí (es veu que no es pot ser dona i rellevant) de l’Any.

Si bé és cert que algú el va convidar, potser no calia anar a fer sang, a posar el dit a la nafra, però bé en Santi és així de fresc, així de natural.

Així doncs aquest setembre el carallot del mes és en Santi Vila. Un home que ens ha fotut un “xasco” amb majúscules, que prou disgust té en Miquel Noguer, però que ha vingut a sopar, a figurar i a presidir a casa nostra. Sense posar-se gens vermell, ni semblar-li poc delicada la seva actitud envers la mateixa ciutat, i comarca, que ha menystingut i menyspreat sense cap rubor. Gaudeixi, per tant, l’insigne figura del seu merescut premi.