EL CARALLOT del MES d'ABRIL 2014

Al llarg del mes de març hem gaudit de la celebració de grans esdeveniments a la ciutat de Banyoles. La ressaca carnavalesca no ha impedit l’inecavable lluïment de la classe política, però, el que ens ha deixat més frapats i que ens ha obligat a fregar-nos els ulls, a pessigar-nos per estar segurs que no era un somni, ha estat l’entrega de medalles que va fer el nostre espectacular alcalde.

En el marc de la Junta de Seguretat, celebrada a Banyoles, l’alcalde, no prou satisfet amb la presència d’un membre de la Guardia Civil, a banda de l’habitual representant de la Policia Nacional, va aprofitar l’avinentesa per fer el lliurament oficial de la medalla d'argent de la ciutat a dos agents: el sotscap de la comissaria dels Mossos del Pla de l'Estany, el sergent Ismael Bonache, i el sotsinspector de la policia estatal Juanjo Colinet. Amb aquest guardó, els reconeixia la feina feta per Banyoles.

El nostre alcalde deu pensar que cap banyolina o banyolí de peu és digne d’aquest reconeixement i que, el més adequat, és honrar les forces de l’orde i encara millor si són “del Estado Español”, tot i que Banyoles formi part de l’Associació de Municipis per la Independència.

Per tot plegat, el Carallot del mes d’abril és per l’il·lustre alcalde de la ciutat de Banyoles Miquel Noguer i Planas, que si bé va donar les medalles a l’abril, la seva aportació és tan fantàstica que no el volíem deixar sense premi. Amb tan absurda actuació ha empetit, fet gens menyspreable,  tots els carallots del mes de d’abril. Perquè... atenció a la parròquia!!! L’insigne sotsinspector del 'Cuerpo Nacional de Policía de España' Juanjo Colinet ja va ser reconegut el dia 25 d’abril del 2013 amb el Mèrit policial amb distintiu blau per, atenció, redoble de tambors i citem textualment l’argumentari dels Mossos d’Esquadra per lliurar-li aquest reconeixement: “pel zel en executar expulsions d’estrangers... ...Colinet ha expulsat, molts cops personalment, uns 200 estrangers”.

Campió en Colinet i Carallot l’alcalde Noguer!!