DIADA 2012

La CUP i el Casal Independentista del Pla de l’Estany, han organitzat per aquesta diada un seguit d’actes a Banyoles, que s’allargaran des del 6 a l’10 de setembre i que estaran centrats en les reivindicacions socials i independentistes, davant la cojuntura actual de retallades en el benestar social i l’expoli que pateixen els Països Catalans des de fa anys.

El primer dels actes consistirà en una xerrada-debat titulada “SÓN NECESSÀRIES LES RETALLADES? LA SALUT I L’EDUCACIÓ EN JOC” on hi intervindran Ramon Serna, delegat de CATAC-CTS/IAC i Xavier Díez, delegat d’USTEC. Tindrà lloc a l’Espai Jove Cal Drac , dijous 6 de setembre a les 8 del vespre.

Diumenge 9 de setembre tindrà lloc una caminada popular per penjar l’estelada a Sant Patllari. Se sortirà de l’església de Santa Maria de Porqueres a les 9 del matí.

Finalment els actes es clouran amb un sopar popular i concert amb Maritxell Gené, dilluns 10 de setembre al vespre a la Placeta del Teatre, acompanyat d’un acte polític.

Per més informació us podeu posar en contacte Sandra Pazos 646423716 (CUP) i Albert Homs 610839713(Casal Popular Independentista del Pla de l’Estany)