Balanç de l'onze de setembre

La CUP Banyoles valora positivament la participació en els actes que s’han celebrat en motiu de l’11 de setembre, organitzats pel Casal Popular Independentista del Pla de l’Estany i la CUP Banyoles.

Pel que fa a la conferència sobre les retallades en Sanitat i Educació, una trentena de persones van assistir dijous 6 de Setembre a Cal Drac. Els ponents, Antoni Miras de CATAC i Xavier Díez d’USTEC,  van centrar  el seu discurs en els motius reals de les retallades i en les diferents alternatives possibles.

Per segon any consecutiu, el diumenge 9 de setembre al matí, una vintena de persones, encapçalades per components de la CUP Banyoles i el Casal Popular Independentista del Pla de l’Estany van pujar a Sant Patllari, el punt més alt de la comarca, per a penjar-hi una estelada, per reivindicar la independència dels Països Catalans.

Finalment, mig centenar de persones van sopar dilluns 10 a la Placeta del Teatre. Posteriorment es van fer parlaments polítics per part de les dues formacions i un concert a càrrec de la Meritxell Gené.

Banyoles, 18 de Setembre de 2012