AVUI HI HA PLE!

ORDRE DEL DIA

PRESIDÈNCIA

1. Aprovació de l'acta de Ple del dia 26 de gener 2015 ordinari.

2. Donar compte de les Resolucions adoptades per l'Alcaldia del 19 de gener al 13 de febrer de 2014.

3. Donar  compte  del  Decret   d'Alcaldia   núm.  2015.398, de comparèixer  i personar-se l'Ajuntament de Banyoles en el recurs ordinari  435/2014 A, davant el Jutjat Contenciós Administratiu número 1 de Girona.

4. Donar  compte   del  Decret   d'Alcaldia   2015.153,  de  data  21  de  gener  de  2015,  de comparèixer  i personar-se l'Ajuntament  de Banyoles en el procediment abreujat 408/2014, davant del jutjat contenciós administratiu número 1 de Girona.

5. Donar compte de la sentència  38/2015, del Jutjat  del Social número 1 de Girona, del procediment per acomiadament 124/2014, interposat per SSR contra Sotrac Gestió Cultural SL, ACISI, Consell Comarcal del Pla de l'Estany i  Fons de Garantia Salarial (FOGASA).

6.  Donar compte  de l'ofici  tramès  per la Direcció General de Mitjans  de Comunicació de la Generalitat  de Catalunya, pel qual s'adjunta  còpia de la proposta  d'acord del Govern de la Generalitat, determinant el nombre i programes que es reserven a la gestió directa del servei de televisió  digital en cadascuna  de  les demarcacions  establertes  al Pla tècnic nacional de la televisió  digital  local.

7. Interposició de recurs contenciós administratiu davant  la Sala Contenciós Administrativa de l'Audiència Nacional contra  la resolució  de data de 6 de febrer  de 2015  del Secretari d'Estat  de Cultura,  per  la  qual es resol que  per  part  de  l'Ajuntament  de  Banyoles  es reintegri la quantitat de 167.456,31€, corresponent a la subvenció nominativa per la redacció  del projecte  i execució  de la Fase III del projecte  de remodelació del Museu Arqueològic de Banyoles.

8. Modificació de l'acord plenari del 29 de juny  de 2011 d'aprovació de les retribucions dels membres  de la Corporació.

COMISSIÓ INFORMATIVA  DE SERVEIS A LES PERSONES

1. Aprovació del Conveni de col·laboració  entre  l'Ajuntament  de  Banyoles  i el Bisbat  de Girona per a la cessió d'ús de diferents  espais del Monestir de Sant Esteve.

COMISSIÓ INFORMATIVA DE SERVEIS TERRITORIALS

1. Aprovació inicial de derogació de l'Ordenança reguladora dels establiments de serveis telefònics per a ús públic del municipi de Banyoles.

2. Declaració d'intencions en relació a l'exclusió de finques de la futura reparcel·lació dels terrenys inclosos en els sectors NP4, UPS i UP8 del TR del PGOU.

3. Donar compte del document 'Estat  actual, diagnosis i criteris generals dels recs de Banyoles'.

4. Aprovació del projecte  LIFE + NATURA i compromís  d'aportació  econòmica  per  part  de l'Ajuntament  de Banyoles en la:  'Conservació de la fauna fluvial d'interès europeu a la Xarxa Natura 2000 de les conques dels rius Ter, Fluvià i Muga (LIFE12NAT/ES/001091)'.

COMISSIÓ INFORMATIVA D'ADMINISTRACIÓ GENERAL I HISENDA

1. Donar compte de la Liquidació del Pressupost de l'exercici de 2014.

COMISSIÓ INFORMATIVA DE SEGURETAT, MOBILITAT, SERVEIS PÚBLICS I VIA PÚBLICA

1. Reconeixement formal de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Banyoles.

CONTROL DELS ÒRGANS DE LA CORPORACIÓ: PRECS, PREGUNTES I MOCIONS

1. Moció dels grups municipals ICV-IdB-E i CUP, a petició de la  Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Banyoles a l'Ajuntament de Banyoles, de rebuig a la Llei de Seguretat Ciutadana.

2. Proposició dels grups municipals ICV-IdB-E i CUP, de suport a la Iniciativa Legislativa Popular que presenten l'Observatori DESC, la  Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Catalunya i l'Aliança contra la Pobresa Energètica de Mesures Urgents, per  fer front a l'emergència habitacional i a la pobresa energètica, a petició de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Banyoles.