8 de cada 10 oients de Ràdio Banyoles, esperançats amb la CUP

La reaparició de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) després de molts anys sense presentar-se a les eleccions està essent ben rebuda per part de la població banyolina. Així ho palesen els resultats d’una enquesta que ha fet recentment Ràdio Banyoles coincidint amb la notícia que va fer pública la setmana passada l’assemblea de la CUP Pla de l’Estany anunciat que l’assemblea havia acordat presentar una candidatura al municipi de Banyoles. Ara, una enquesta de l’única ràdio banyolina revela que el 81% d’oients valora positivament la notícia, cosa que la CUP interpreta com “una mostra que els ciutadans banyolins han acollit favorablement la nostra intenció de presentar-nos a les eleccions”. A més, segons informa Ràdio Banyoles, ha estat una de les enquestes que ha comptat amb més participació.

La CUP va fer pública la setmana passada la seva intenció de concórrer a les eleccions municipals del proper 22 de maig presentant una candidatura al municipi de Banyoles. L’emissora municipal es va fer ressò de la notícia, i no només això sinó que a més li va dedicar l’enquesta a la pàgina web sobre temes d’actualitat comarcal. L’enquesta pregunta “Com valores l’anunci de la CUP de particiar en les eleccions municipals a Banyoles?”. Doncs bé, a l’espera de tancar les votacions, els resultats mostren com un 81% dels enquestats està a favor que la CUP es presenti a les eleccions. Per contra, un 11% valora negativament l’anunci i un 8% no es posiciona.

La CUP ha acollit molt satisfactòriament el fet que la primera enquesta sobre la formació que es fa a la comarca els sigui tant favorable, i és que 8 de cada 10 oients de l’emissora municipal, l’única que hi ha a tota la comarca, els veu amb bons ulls. “És com una mena d’aprovació de la nostra decisió”, manifesten des de la CUP, que assenyalen que “tot i que no és representativa, és molt positiu que els usuaris d’una de les poques pàgines webs que tenim per informar-nos de temes banyolins ens donin el seu vistiplau d’una manera tan aclaparadora”. En aquest sentit, remarquen “les ganes” que hi ha la comarca d’algú que faci “oposició real” i que “aposti per construir una alternativa amb propostes constructives per a tots els convilatans”.

Notícia a Ràdio Banyoles: La CUP es fa ressò de l'enquesta de Ràdio Banyoles on el 81% valora positivament la llista