ASSEMBLEA OBERTA

Des de la CUP Banyoles us convidem a l’assemblea oberta que organitzem el dissabte 1 d’octubre a 2/4 de 12 del matí a la plaça dels Estudis per fer una valoració del primer any de l’actual legislatura. Ens adrecem a vosaltres perquè estem convençuts que estar en contacte constant amb el teixit associatiu de la comarca és imprescindible per prendre el pols a la situació política, social i econòmica de la comarca i perquè les entitats pugueu fiscalitzar l’activitat dels partits polítics.

Volem que aquesta assemblea sigui un espai de diàleg i proposta. Explicarem la nostra acció municipal des de les seves dues grans vessants, la institucional –tenim dos regidors a l’Ajuntament de Banyoles i un conseller comarcal– i la del carrer, que comprèn diverses campanyes i actes puntuals. Aquestes explicacions serviran perquè pugueu opinar sobre l’activitat que hem dut a terme aquests darrers dotze mesos, perquè pugueu criticar-la, ressaltar-ne els punts forts i perquè plantegeu en què hauríem de fer més èmfasi i en quins altres aspectes hauríem d’incidir.

Ah! I per rematar-ho, hi haurà vermut per a tothom. Esperem trobar-vos-hi!